Seremban / KL Property Sales Rent CALL : 012-3575 385

Featured Post

Green Street home Single storey semi D House RentAvailable for rent 1.7.2024

Green Street home Single storey semi D  House Rent Available for rent 1.7.2024 New repainting exterior with new water heater and brand new ...

Thursday, April 2, 2020

Land for sale10,267 sq feet Green Street Homes RM 950,000

Land for sale
10,267 sq feet
Green Street Homes
RM 950,000

RM 92.53 per square foot

* Location : Green Street Homes

* Nearby : AEON Seremban 2,Tesco S2,

****************************************

* Tenure : Freehold And Bumi Lot

* Land Size : 10,267 sq feet

===============================
Please call 012-357 5385 for viewing
===============================
About Unit:

*The Green Street Homes Neighborhood Includes Many Facilities,

- Clubhouse,

- Jogging Track,

- Business Centre,

- Mini Market,

- Children Playground.

* As It Is A Gated Community,
It Provides 24 Hour Security For All Residents
Within This Housing Development.

****************************************

Easy Access To :

* Easily Accessible To The PLUS Highway.

* 20 Min Drive To KLIA.

* 30 Min Drive To Cyberjaya and Putrajaya.

* 45 Min Drive To Kuala Lumpur City Center.

* 5 Min To Aeon S2

* 5 Min To Tesco Extra S2.

****************************************

Amenities:

* Marketplace

* Schools

* Medical Centres

* Banks

* Transportation Services.

* Marketplaces Like TESCO and AEON Is Only A Few Minutes Drive Away.
===============================
Please call 012-357 5385 for viewing
===============================

No comments:

Post a Comment

Search This Blog